Αλλαγή
σημαντικών ημερομηνιών
Παρακαλούμε διαβάστε προσεκτικά τις αναγραφόμενες παρακάτω πληροφορίες και οδηγίες πριν προχωρήσετε στην Εγγραφή σας
Εγγραφές Οι ενδιαφερόμενοι θα εγγράφονται συμπληρώνοντας την ηλεκτρονική Φόρμα Εγγραφής. Η επιβεβαίωση της συμμετοχής πραγματοποιείται ΜΟΝΟ με την καταβολή του κόστους εγγραφής με επισύναψη του αποδεικτικού εξόφλησης στη Γραμματεία του Συνεδρίου. Εγγραφές από Εταιρείες Οι εταιρείες που επιθυμούν να συμμετέχουν με εγγραφές στο Συνέδριο (μεμονωμένες ή/και ομαδικές), παρακαλούνται να επικοινωνούν με τη Γραμματεία αποστέλλοντας το αίτημα τους γραπτώς (με e-mail στην ηλεκτρονική διεύθυνση: hospitality@premium-events.gr) ώστε να λάβουν επιβεβαίωση και οδηγίες για την ολοκλήρωση της διαδικασίας. Κόστη Εγγραφών
Τα κόστη δεν επιδέχονται ΦΠΑ, λόγω ενδοκοινοτικής συναλλαγής. Το κόστος εγγραφής περιλαμβάνει: Αμέσως μετά την ηλεκτρονική υποβολή της εγγραφής σας θα λάβετε στην ηλεκτρονική διεύθυνση που έχετε δηλώσει αυτόματο μήνυμα που θα επιβεβαιώνει την ορθή υποβολή της εγγραφής σας. Σε περίπτωση που ΔΕΝ λάβετε το επιβεβαιωτικό e-mail, η εγγραφή σας δεν υποβλήθηκε επιτυχώς και θα πρέπει να υποβάλλετε εκ νέου τη Φόρμα Εγγραφής ή να επικοινωνήσετε με τη Γραμματεία (Τηλ: 2310 226 250 / 2310 219 407, Email: hospitality@premium-events.gr) προς επίλυση του θέματος. Σημείωση: Τρόπος Πληρωμής: Τράπεζα: BANK OF CYPRUS **Οι χρεώσεις τραπέζης επιβαρύνουν τον καταθέτη Πολιτική Ακυρώσεων Για γραπτές ακυρώσεις εγγραφής που θα υποβληθούν στη Γραμματεία: |